Povećanje osnovice plaće zaposlenima u sustavu Grada

NOVOSTI ZAPREŠIĆ

U četvrtak je u Gradskoj upravi predstavljeno povećanje osnovice plaće zaposlenima u sustavu Grada Zaprešića.

Kome će rasti plaće rekao je zamjenik gradonačelnika Grada Zaprešića Alan Labus: “Pratili smo informacije Zavoda za statistiku tijekom ove kalendarske godine i prosječna inflacija se kretala u Hrvatskoj između 6 i 7 posto u 2023. godini. Odlučili smo da od prvoga prosinca korigiramo osnovice za plaće svih onih koji su na budžetu Grada za pet posto. Konkretno, riječ je o zaposlenicima javnih dječjih vrtića, Muzeja Matije Skurjenija, Pučkog otvorenog učilišta Zaprešić, Ustanovama za upravljanje sportskim aktivnostima. Time ćemo poboljšati ili djelomično poboljšati njihov standard, ali negdje i amortizirati inflatorni  udar. Izostavili smo Javnu vatrogasnu postrojbu jer je kod njih već došlo do korekcija u mjesecu listopadu kada je njihova osnovica ujednačavana s državnom. Ubrzo će prema novom pravilniku njihovi koeficijenti ići za 20 do 25 posto gore. Znamo da je bruto plaća umnožak osnovice koeficijenata što znači da će se i njihov materijalni položaj bitno poboljšati”.

Gradska osnovica povećava se za 5 posto, sa 870 eura na 913.5 eura. Obuhvaća zaposlene u u dječjim vrtićima 164 zaposlenih, Muzeju Skurjeni 3 zaposlenih, Pučkom otvorenom učilištu 8 zaposlenih, ŠRC-u 7 zaposlenih, gradskoj upravi 60 zaposlenih te vatrogasaca 30 zaposlenih. Povećana osnovica će se koristiti s plaćom za studeni koja se isplaćuje u prosincu.

Državna osnovica se povećava Dodatkom III. Temeljnog kolektivnog ugovora kojim se osnovica povećava na 947 eura, odnosno raste 5 posto. Predmetno povećanje odnosi se na zaposlene u osnovnim školama i JVP, i već se primjenjuje s plaćom za listopad (isplaćenoj u studenom).

 Zbog donošenja novog pravilnika o klasifikaciji radnih mjesta profesionalnih vatrogasaca, mjerilima za njihovo utvrđivanje i koeficijentima složenosti poslova morao se donijeti novi način izračuna plaća vatrogasaca budući da ne smije biti manji od državne te sada bruto osnovica za izračun plaća iznosi 947.18 eura, novi koeficijenti koji su doneseni prema navedenom pravilniku i pravilniku o unutarnjoj organizaciji i sistematizaciji radnih mjesta koji moraju biti uvećani za 20 posto, odnosno 25 posto zavisi o radnom mjestu. Ukupno povećanje plaća uzevši u obzir mjesec listopad ona iznos 20 posto ili u eurima 11.030,15 eura.