Home

ZATRAŽITE PONUDU ZA OGLAŠAVANJE NA ZFM RADIJU

CJENIK RADIO OGLAŠAVANJA

REDOVNI CJENIK 2024.

IZBORNI CJENIK 2024.

POSTUPAK RADIO OGLAŠAVANJA

Kako do radio reklame u eteru u nekoliko koraka?

1. Postavljanje ciljeva kampanje: Prije nego što se krene s kreiranjem radio reklame, važno je jasno odrediti ciljeve kampanje. To može uključivati povećanje prepoznatljivosti brenda, promociju novog proizvoda ili usluge, generiranje prodaje ili nešto drugo.

2. Istraživanje ciljne publike: Bitno je razumjeti tko je ciljna publika reklame kako bi se prilagodio ton, stil i sadržaj reklame.

3. Kreiranje koncepta: Na temelju ciljeva kampanje i karakteristika ciljne publike, razvija se koncept reklame. To uključuje određivanje ključnih poruka koje se žele prenijeti, ton reklame (npr. humorističan, emotivan, informativan), kao i ideje za scenarije i zaplet reklame.

4. Pisanje scenarija: Na temelju koncepta, pišu se tekstovi za radio reklamu. Ti tekstovi moraju biti jasni, sažeti i privlačni kako bi efikasno komunicirali poruku.

5. Izbor vokala i produkcija: Nakon pisanja scenarija, biraju se odgovarajući vokali koji će snimiti reklamu. To uključuje odabir glasova koji odgovaraju tonu reklame i ciljnoj publici. Nakon toga, reklama se snima i producira, uključujući dodavanje zvučnih efekata, glazbe i drugih elemenata.

6. Emitiranje radio spota: Kad je reklama spremna, sljedeći korak je određivanje broja emitiranja spota u eteru, uključuje i odabir vremena emitiranja reklame u skladu s ciljanom publikom i budžetom kampanje.

7. Praćenje rezultata: Konačno, reklama se emitira prema planu zakupa medijskog prostora. Nakon emitiranja, važno je pratiti rezultate kampanje kako bi se utvrdilo kako je reklama utjecala u pogledu prepoznatljivosti brenda, angažmana publike i eventualnog utjecaja na prodaju. Ti rezultati mogu se koristiti za optimizaciju budućih radio kampanja.

Trebate radio spot?

Vrijeme je da vaša poruka dospije do svakog uha uz profesionalno snimljene radio spotove.

Naš tim iskusnih zvučnih inženjera i kreativnih copywritera stvoriti će radio spot koji će ostaviti trag na vašu ciljanu publiku. Pretvoriti ćemo vašu ideju u audio priču.

Zahvaljujući našoj opremi najviše kvalitete i profesionalnih vokala, osiguravamo da će zvuk, biti savršeno prilagođen vašoj poruci. Naša preciznost u radu jamči odličan radio spot.

Zašto oglašavati na radiju?

Radijsko oglašavanje moćan je alat za dosezanje publike i promociju vašeg brenda ili proizvoda.

Donosimo nekoliko ključnih razloga zašto je oglašavanje na radiju efikasno:

1. Širok doseg publike: Radio ima sposobnost doprijeti do široke publike, uključujući ljude koji su aktivni na različitim lokacijama i u različito vrijeme.

S obzirom na mobilnost ljudi, radio je prisutan u automobilima, na radnom mjestu, u domovima putem fm-a ili interneta.

2. Lokalna povezanost: Radio ima snažnu lokalnu prisutnost i povezanost s slušateljima. To znači da se putem radija možete direktno obratiti lokalnoj publici, prilagođavajući svoje poruke i kampanje specifičnim potrebama i interesima tog područja.

3. Pristupačnost: Za razliku od nekih drugih medija, kao što su televizija ili digitalno oglašavanje, oglašavanje na radiju je pristupačno, posebno za male i srednje velike tvrtke. Postoje različite opcije oglašavanja koje mogu odgovarati različitim budžetima, uključujući reklamne spotove ili promociju kroz radio emisije.

4. Emotivna povezanost: Zvuk ima moć potaknuti emocionalne reakcije kod publike. Radijsko oglašavanje omogućuje vam da iskoristite moć zvuka kako bi ste povezali s publikom.

5. Ponavljanje: Reklame na radiju emitiraju više puta tijekom dana ili tjedna, što omogućuje ponavljanje vaše poruke publici. Ponavljanje reklame ključno je za jačanje svijesti o brendu i poticanje potrošača na akciju.

Radijsko oglašavanje relevantno je i efikasno sredstvo za promociju vašeg poslovanja. U kombinaciji s drugim marketinškim aktivnostima, oglašavanje na radiju ključni je dio vaše strategije za širenje svijesti o brendu i privlačenje novih kupaca.